Δροσιστικά ροφήματα για ενυδάτωση, τόνωση & ενέργεια!

Απολαύστε δροσιστικά ροφήματα που περιέχουν βιταμίνες και αντιοξειδωτικά για ενυδάτωση, τόνωση & ενέργεια!

Smoothies

Επιλέξτε το smoothie που σας αρέσει και τοποθετήστε τα υλικά στο μπλέντερ:

  • 4 καρότα κομμένα | 4 ντομάτες | Λίγο αλάτι & λίγο πιπέρι | 2κγ χυμό λεμονιού | 2 κουταλιές νερού
  • 1 φλιτζάνι άπαχο γάλα σόγιας | 1 φλιτζάνι βατόμουρα | Μισή μπανάνα |1 γιαούρτι | 1-2 κομμάτια πάγου
  • 1 παγωμένη μπανάνα | 1 φλιτζάνι φράουλες | 1 φλιτζάνι βατόμουρα | 2 κουταλιές αμύγδαλα | 1 κουταλιά λιναρόσπορο | 2 φλιτζάνια γάλα σόγιας
  • 1 μπολ φράουλες & 1 κουταλιά μέλι | & 1 κουταλιά chia
  • 1 φλιτζάνι παγωμένα ροδάκινα | 2 φλιτζάνια γάλα καρύδας | 1κγ τριμμένο τζίντζερ | Μείγμα από κανέλα-μοσχοκάρυδο και μπαχάρι |2 κουταλιές αμύγδαλο | 1 κουταλιά λιναρόσπορο
  • 2 κούπες kale | ½  κούπα ανανά ψιλοκομμένο | 1 κουταλιά τζίντζερ φρέσκο | 1 μήλο ψιλοκομμένο | 2 κλωναράκια μέντας | ½  ποτήρι νερό | Πάγος
  • 10 αμύγδαλα | Μισή μπανάνα | Μισό μήλο | 1 κουταλιά chia (αφού έχουμε μουλιάσει για 10 λεπτά) | 1 καρότο | Μέλι | Γιαούρτι
  • 1 μπανάνα | 1 φλιτζάνι σπανάκι ή λαχανίδα | 1 κουταλιά chia | 1 κουταλιά αγάβη ή μέλι | 1 φλιτζάνι γάλα βρώμης | 1 κουταλιά ψίχα καρύδας
  • 1 φλιτζάνι kale (ψιλοκομμένο) | 1 φλιτζάνι μούρα | ½ μπανάνα | ½ φλιτζάνι νερού | 5 παγάκια
  • 1 κεσεδάκι γιαούρτι 2% | 200g φράουλες | 1 κουταλιά χυμό λεμονιού | 2 κουταλιές μέλι | μισό κουταλάκι μαστίχα κοπανισμένη με λίγη ζάχαρη | παγάκια
  • 1 μήλο | 1 πορτοκάλι | 1 κουταλιά μέλι | ½  φλιτζάνι ανθρακούχο νερό | λίγο τριμμένο τζίντζερ και κουρκουμά

Γρανίτα βερίκοκο

250g ζάχαρη | 250g  νερό | 750g  βερίκοκα | 3κγ χυμό λεμονιού

 

Τσάι του βουνού με χυμό εσπεριδοειδών

Διατηρείται 3 ημέρες στο ψυγείο και το σερβίρουμε κρύο.

2 λίτρα τσάι του βουνού | Χυμό από 1 πορτοκάλι & από 1 λεμόνι & χυμό από 1 lime | στέβια (για ένα φλιτζάνι προσθέτουμε 1 κουταλάκι του γλυκού)

Λεμονάδες

Με πεπόνι και μαστίχα

  • ½  φλιτζάνι χυμό λεμονιού | 500g πεπόνι | 4-5 σταγόνες  μαστίχα καλά κοπανημένη | 2 κουταλιές ζάχαρη | παγάκια

Πολτοποιούμε το πεπόνι  στο μπλέντερ και προσθέτουμε τη μαστίχα, το χυμό και τα παγάκια.

Με στέβια

  • 1400ml νερό | 250ml λεμόνι | 25g στέβια

Βράζουμε το νερό μαζί με τη στέβια και το χυμό λεμονιού και τοποθετούμε το μείγμα στο ψυγείο σε μπουκάλια. Όταν σερβίρουμε προσθέτουμε πάγο.

Με φράουλα

  • 300g φράουλες | χυμό από 2 μεγάλα λεμόνια | 300g ζάχαρη

Βάζουμε στο μπλέντερ τη ζάχαρη, το χυμό  και τις φράουλες. Μοιράζουμε το μείγμα σε μπουκάλια και τα βάζουμε στο ψυγείο. Όταν θα πιούμε, αραιώνουμε με νερό. Η λεμονάδα μπορεί να μετατραπεί σε δροσερό κοκτέιλ, αν προσθέσουμε λίγη βότκα.

Τα υλικά τροποποιούνται ανάλογα με τις μερίδες που θέλουμε.

Αλεξίου Γεωργία

Κλινικός Διαιτολόγος – Διατροφολόγος 

Leave a reply