Διατροφικές οδηγίες Κρυολιπόλυσης που ενισχύουν την αποτελεσματικότητα της

Πως μπορούμε να ενισχύσουμε  την αποτελεσματικότητα της Κρυολιπόλυσης;

H απόδοση της θεραπείας αυξάνεται όταν τουλάχιστον 3 εβδομάδες πριν την εφαρμογή και στα μεσοδιαστήματα μεταξύ των συνεδριών ακολουθείται διατροφή πλούσια σε μονοακόρεστα, μέτρια σε πολυακόρεστα και φτωχή σε κορεσμένα λιπαρά οξέα. Πιο συγκεκριμένα, προτείνεται:

  • Καλή ενυδάτωση– Πίνουμε τη συνιστώμενη ποσότητα νερού (οι άνδρες 2 – 2,5λ. την ημέρα και οι γυναίκες 1,5 – 2λ. την ημέρα) συν 2 – 3 ποτήρια ακόμη για τις ανάγκες της Κρυολιπόλυσης. Το νερό ενισχύει την αποβολή του λίπους μέσω της ούρησης. Αν κάποιοι αθλούνται εντατικά ή η εργασία τους έχει απώλεια ιδρώτα, τα άτομα αυτά χρειάζονται περισσότερη ενυδάτωση και από την συνιστώμενη. Οι φυσικοί χυμοί, τα αφεψήματα, οι ζωμοί λαχανικών, οι σούπες μας ενυδατώνουν επίσης. Ο καφές ωστόσο, μας αφυδατώνει.
  • Αποφυγή πολύ λιπαρών φαγητών – μέρη του κρέατος με αυξημένα λιπαρά όπως πανσέτες, λουκάνικα, παιδάκια και μαγειρευτά με πρόσθεση λίπους, αλλά και επιλογή τροφίμων με υψηλή περιεκτικότητα λίπους όπως σπενσοφάι ή μακαρονάδες με ποικιλία λιπαρών τυριών, ψητό αρνί ή κατσίκι (μερίδες που περιέχουν πολύ λίπος) με πατάτες.
  • Αποφυγή αλκοόλ – με ιδιαίτερη επισήμανση σε αυτή την οδηγία γιατί το αλκοόλ ενισχύει και διευκολύνει την αποθήκευση του λίπους και όχι την απομάκρυνσή του.
  • Αποφυγή γλυκών -ιδιαίτερα τα κατασκευασμένα γλυκά με βούτυρο, ζάχαρη και πρόσθηκη βελτιωτικών για γεύση και χρώμα όπως σοκολατίνες, τούρτες, διάφορες πάστες. Αντικαταστήστε τα με αποξηραμένα φρούτα όπως δαμάσκηνα, βερίκοκα, σταφίδες, παπάγια μέλι, μπάρες & ξηρούς καρπούς – φυσικά και εδώ η ποσότητα οφείλει να είναι προσεγμένη.
  • Αποφυγή αναψυκτικών λόγω της υψηλής περιεκτικότητας τους σε ζάχαρη, καταναλώστε τα light αναψυκτικά ή αναψυκτικά με στέβια πάντα με μέτρο.

Βέβαια, θα ήταν ιδιαίτερα ωφέλιμο για την υγεία μας και για να διατηρούμε αισθητικά άψογα το σώμα μας να υιοθετήσουμε τις παραπάνω οδηγίες όχι μόνο στο χρονικό διάστημα εφαρμογής της Κρυολιπόλυσης αλλά και στην καθημερινότητά μας.

Να θυμάστε κάτι που θα σας βοηθήσει να τις εφαρμόζετε χωρίς πίεση και περιορισμούς. Το αραιά επιβάλλεται και το συχνά και αθροιστικά δημιουργεί πρόβλημα. Άρα θα συμμετέχω σε πάρτι, γενέθλια, οποιαδήποτε άλλη κοινωνική εκδήλωση, θα φάω και λιπαρό φαγητό και γλυκό, θα πιω λίγο παραπάνω, όλα αυτά δε θα με βλάψουν γιατί ανήκουν στο αραιά. Συνεπώς απολαμβάνουμε και δεν επιβαρυνόμαστε, γιατί στην καθημερινότητα μας επιστρέφουμε στην υιοθέτηση των παραπάνω υγιεινών επιλογών.

Αλεξίου Γεωργία
Κλινικός Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

Leave a reply